Leonardusschool Blog

vrijdag, juni 06, 2008

!!! vakantie !!! :-)

joepie, het is weer vakantie. ik ga twee keer op kamp. op reis gaan we jammer genoeg niet. dus ik ga dus op kamp. een keer met de cm naar flits naar de middeleeuwen en een keer op fotokamp. met flits naar de middeleeuwen ga je eerst naar iets zoals Bokrijk maar dan in nejderland en dan een dagje fietsen naar limburg en dan blijf je daar op een plek spelen en ravotten. met het fotokamp ga je allemaal leuke fotootjes leren trekken op verschillende manier met een digitaal fototoestel.

groetjes elleke belleke frikadelleke
(ellen anthonissen dus)


1 Comments:

  • hallo ellen,

    jij kan leuke tekstjes maken.
    Ik vond het grappig om te zien dat er nog een ellen anthonissen in belgiƫ woont.
    ik ben wel veel ouder dan jou. ik ben 32 jaar en ben een juf van het eerste leerjaar en woon in westerlo.
    groetjes! daag!!

    By Blogger ellen, at 11:39 a.m.  

Een reactie posten

<< Home