Leonardusschool Blog

vrijdag, juni 06, 2008

Ik ga op reis naar ........

heeykes !! ik ben laura
jaja het is al bijna grote vakantie
ik ga deze vakantie naar....
FRANKRIJK !!!!!!!!
ik hoop dat het heeeel leuk word !!!!
maar als de vakantie voorbij is dan......
ga ik naar de grote school : het middelbaar natuurlijk !
mijn toekomstige nieuwe school heet ....
SPIJKER !!!!!!!
ik wil wel naar het spijker maar ik wil ook wel hier blijven !!
eindelijk naar de groooooooooooote school !!!!
hier heb ik al heel lang naar gewacht maar,
ik ben bang dat ik ooit wel eens verloren loop in die grote school !!!!
ik ga moderne doen maar dat is voor later
eerst ga ik naar FRANKRIJK !!!!!!
dus
punt 1 : frankrijk
punt 2 : spijker
dat moet wel lukken denk ik
alle ik ga afronden
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag !!