Leonardusschool Blog

vrijdag, september 28, 2007

volgend schooljaar !!!

heey ! ik ben Laura !
ik wil graag volgend jaar graag naar het spijker !
omdat mijn zus daar ook gaat (spijtig genoeg )
ik kan niet naar een andere school ,
want ik woon tegen Hoogstraaten ,
in het Vito zijn er teveel jongens,
en het Semenari is veel te groot !!
dus zit er niets anders op !!
Wat ik later wil worden weet ik nog niet .
maar ik wil wel graag moderne gaan doen .
Nu zijn we de grootste van de kleintjes ,
maar volgend jaar zijn we de kleinste van de grootste !
Goh , volgens mij gaan ze me wel veel de weg moeten wijzen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er gaan er heel veel van onze klas ( meer dan de helft ) naar het Spijker , dus ik ga ze niet zo hard missen !
Alé ik zal maar stoppen he ! (want ander kan ik nog een boek gaan schrijven !!)
Doei !!!!!