Leonardusschool Blog

woensdag, april 19, 2006

mijn paasvakantie


Mijn Paasvakantie

Op de eerste vrijdag van de Paasvakantie ben ik naar de Ardennen geweest.Toen we er waren was het niet zo'n goed weer.We hadden alles uitgepakt en toen was het al 7 uur.Ik moest met mij broers en zus op één kamer geslapen.We waren er ook met een andere familie en die sliepen op een andere kamer.We zijn die zondag naar het ziekenhuis ge meest omdat Jules (één van de huiseigenaars) zijn been moest laten weghalen.Ik ben twee keer in de Hoge Venen gaan wandelen en door het slechte weer zijn we één keer gaan bowlen.We hebben heel die week lekker gegeten. Zo dit was mijn Paasvakantie en natuurlijk kwam de paashaas nog GROETJES LISA!!


2 Comments:

  • Zijn been laten weghalen? Dat snap ik niet... :)

    By Anonymous Anoniem, at 4:01 p.m.  

  • hé???

    By Anonymous Anoniem, at 7:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home