Leonardusschool Blog

woensdag, april 19, 2006

mijn paasvakantie

Hello iedereen,
Ik ben Gwen en ik heb niet zoveel meegemaakt in de vakantie. We zijn wel in Brecht naar de paasmarkt geweest. Hebben een nieuwe computer gekregen. En heb erg veel gechat. (Ook televisie gekeken naar "Big Brother" mijn lievelingsprogramma. Ik heb ook mijn eigen kamp gemaakt waar ik elke dag wel in zat. Daar verkocht ik ook spulletjes. Resultaat daarvan was niets. De eerste dag van de vakantie zijn we een nieuwe fiets gaan kopen. Daar zijn we dan wat later mee naar mijn grootouders geweest. De dag daarna zijn wij daar weer naartoe geweest maar dan om feest te vieren. Paasfeest. Nu hebben we erg veel chocolade dus ik moet weer wat om mijn lijn gaan letten. Zo dit was ongeveer mijn vakantie dada en laat zeker een reactie achter. XXX jes :)

1 Comments:

  • neene ze ge hebt ni veel gedaan
    :s

    By Anonymous Anoniem, at 7:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home